Monday, March 21, 2011

Psihologie motivarea sotului

http://www.google.ro/search?q=psihologie+motivarea+sotului+&btnG=C%C4%83uta%C5%A3i&hl=ro&client=firefox-a&hs=wRL&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&sa=2


Editura Curtea Veche Psihologie motivationala Cum sa ti intelegi ...


Editura Curtea Veche Psihologie motivationala Cum sa ti intelegi sotul Gary ... orice sotie isi pune intrebarile: cum il pot motiva pe sotul meu sa isi ...
www.classonline.ro/.../Editura-Curtea-Veche-Psihologie-motivationala-Cum-sa-ti-intelegi-sotul-Gary-Smalley.html - În cache

 

Psihologie, dezvoltare personala, potential | Personalitate Alfa - 2


Test – iti stii nivelul de auto-motivare? A astepta sa fii impulsionat de altii pentru a ... Poate mai ai un partener de cuplu , sot, sotie care te mai… ...
www.personalitatealfa.com/blog/page/2 - În cache


  • MotivaTia de a deveni parinTi

    MotivaTia de a deveni parinTi - Comunicare document online, dezbatere in articol scris. ... Chiar daca exista un sot legitim, care are insa o conduita reprobabila ... viitorului copil fac din nastere o problema de psihologie sociala. ...
    www.scritube.com/.../psihologie/.../MotivaTia-de-a-deveni-parinTi522012822.php - În cache

  • Sotul meu mi-a tot spus ca sunt o persoana nemultumita ...

    30 Iul 2010 ... Mama mi-a mai spus ca increderea care o am este una negativa si ca nu am nevoie de carti de motivare.Pe de alta parte sotul ma ataca, ...
    www.psihoterapie.net/...psiholog/.../sotul-meu-mi-a-tot-spus-ca-sunt-o-persoana-nemultumita.html - În cache

  • Referat de psihologie. Motivatia

    Referat Psihologie - Referat de psihologie. Motivatia - Motivatia 'De ce fac oamenii ceea ce fac?'. Este unanim recunoscut faptul ca orice comportament ...
    www.studentie.ro › ReferatePsihologie - În cache - Pagini similare



  • ---------
    motivarea psihologie sotului -drept - Bing
    Psihologie (499) Relatii publice - Comunicare; Religie ... problemele si evidentiaza rolul terapeutului in motivarea ... Top 100 Nutritie optima pentru copilul tau Sotului meu ...

  • ... cea care a absolvit doua facultati (Chimie si Psihologie ... mai bine la recrutarea, selectia, instruirea si motivarea ... I-am “comunicat” ideea sotului meu Mihai care ...



  • ... de ce sa-mi fac un site despre comunicare?

    Sa vedem !

    Mintea mea spune:
    * pentru ca sunt trainer certificat in modelul lui Taibi Kahler, “Procesul Comunicarii” si vreau sa fac cunoscut acest model in Romania, deci site-ul ar fi o buna oportunitate;
    * pentru ca am patru ani de formare in Analiza Tranzactionala “ care este, printre altele, o teorie a comunicarii “ si vreau sa impartasesc si altora conceptele care pe mine m-au ajutat sa-mi imbunatatesc viata;
    * pentru ca sunt o navigatoare pasionata de internet si nu am gasit inca site-uri romanesti dedicate exclusiv acestui subiect, deci ar fi o “nisa” buna;
    * pentru ca imi place si vreau sa aprofundez aceasta tema, iar un mod foarte eficient de a invata ceva este sa le explici sau sa le predai altora, in cazul meu, sa scriu articole…

    Inima adauga:
    * oricine am fi si orice am face, nu putem sa nu comunicam, “comunicare” fiind cam ceea ce facem toata ziua (uneori si noaptea) cu noi insine, cu partenerul de viata, cu copiii, cu prietenii, cu parintii, cu colegii de serviciu…
    * numai comunicand si impartasind putem creste, putem invata lucruri noi…sau, asa cum spunea George Bernard Shaw: œDaca tu ai un mar si eu am un mar si facem schimb de mere, atunci tu si eu vom avea in continuare cate un mar. Daca tu ai o idee si eu am o idee si le schimbam intre ele, atunci fiecare dintre noi va avea doua idei…si astfel ne imbogatim, cu idei…
    * prin comunicare ne impartasim emotiile, ne atingem sufletele si ne simtim aproape unul de altul, in intimitate…
    * succesul nostru in viata depinde de modul in care comunicam cu noi insine, cu partenerul, cu sefii…. Ma uimeste de fiecare data sa vad cat de bine se descurca in viata oamenii care stiu sa comunice, care stiu sa-si construiasca relatii de calitate si sa obtina ceea ce-si doresc in orice domeniu al vietii lor;
    * fericirea noastra in aceasta lume minunata (sau nu…) depinde de modul in care alegem sa ne exprimam pe noi insine, sa ii privim si sa ii intelegem pe ceilalti…strainii de pe strada, parintii, partenerul de viata…

    Cand am constientizat toate aceste aspecte, am stiut ca am gasit tema cea mai potrivita pentru site-ul meu.
    Ai putea crede ca seria intrebarilor si raspunsurilor a luat sfarsit, dar nu a fost deloc asa : cum sa arate site-ul? cui sa se adreseze? sunt eu in stare sa scriu articole? cum sa gestionez un subiect atat de vast?…of…grea treaba!

    Am luat-o incet…Da, este un domeniu foarte vast si imi este greu sa gasesc o directie…Subiectele de articole imi vin in minte ca o avalansa si toate mi se par foarte interesante acum, pentru ca mai tarziu sa mi se para insuficient de importante pentru a fi postate pe site-ul meu.
    Am creat niste categorii care sper sa ma ajute sa imi ordonez gandirea…mi-am acordat permisiunea sa le mai modific pe parcurs…in definitiv, nimic nu este definitiv…

    Si am mai facut ceva foarte important pentru reusita calatoriei mele pe acest drum nou: am cerut ajutor de la oameni dragi mie… Asa a inceput colaborarea cu Alice si Melania.
    Ele mi-au dat (prea) repede primele lor articole…Mie imi venea greu sa scriu…Nu am mai scris niciodata un articol pentru ca nu credeam ca sunt buna la asta ; formarea mea este in zona stiintelor exacte: matematica, fizica, chimie, informatica…nu am fost preocupata de compuneri si referate si nu-mi prea placea sa le fac.

    Aici a intervenit Alice care mi-a “impus” cu dragalasenie sa scriu despre “de ce imi place mie sa comunic, ce si cum imi place mie sa comunic, ce imi place mie la comunicare“…si uite asa m-am “executat”…

    Imi place sa comunic cu mine pentru ca astfel ma cunosc mai bine, imi descopar gandurile si emotiile, imi pot intelege propriul comportament…si asta ma ajuta sa ma relaxez, sa ma retrag in mine si sa-mi fie bine pentru ca SUNT, pur si simplu, fara sa “trebuiasca” sa FAC nimic special…

    Imi place sa comunic cu sotul meu si sa ne impartasim unul altuia iubirea, emotiile si ideile…El este cel mai important om din viata mea…Si ma ajuta si cu site-ul :)

    Imi place sa comunic cu copiii mei pentru a le simti si impartasi dragostea, pentru a-i cunoaste si ajuta sa creasca si pentru a invata de la ei sa-mi traiesc viata in libertate, fara constrangerile si limitarile impuse de societate…sa ma bucur de lucrurile simple pe care ei le apreciaza cu totul altfel decat mine…

    Imi place sa comunic cu prietenii mei si sa ne impartasim valorile, sperantele si visele, sa descoperim ca nu suntem singuri in lumea asta mare si ca impreuna e mult mai usor sa trecem prin viata…

    Imi place sa comunic cu colegii mei pentru ca asa ma simt in siguranta la serviciu, asa invat cum sa-mi fac treaba si sa cresc profesional alaturi de ei…

    Asadar, imi place sa comunic!

    Si cam despre asta voi scrie pe acest site, impreuna cu prietenele mele…
    ...
    sa comunicam astfel incat sa ne facem viata frumoasa…

    Si daca iti va placea, sau nu, ce am scris noi, te invitam sa ne “comunici”…asa invatam si crestem impreuna…
    Cu recunostinta, pentru prietena mea Alice si pentru tine, cititorul primului articol din viata mea.

    Comunica astfel incat sa fii fericit!
    Anca

    P.S. Dupa zeci de recitiri si nenumarate modificari, am inteles ca acest articol nu va fi niciodata perfect. Sper sa-mi amintesc asta si la urmatoarele… !
    *
    Procesul Comunicarii PCM
    o despre model
    o despre cursuri
    o PCM in lume


    Comunicarea
    o cu mine
    o cu tine
    o cu copiii
    o cu colegii
    o video
    o in imagini si citate
     
    Resurse Online
    o psiho-dezvoltare.ro
    o successcoaching.ro
    o empower.ro
    o e-psiho.ro
    o damaideparte.ro
    o psihoterapia-ta.ro
    o steps4change.ro
    o Editura Ascendent
     
     

    1 comment:

    1. Viața vine cu diferite experiențe, nu știu ce aveți experiență, dar aceasta este mărturia mea scurtă, sunt mulțumit să tastați pentru că am din nou pace în căsnicia mea și, mulțumită unui om grozav, numit Dr. Ajayi, el este un vrăjitor puternic roșu care ajută la reconcilierea disputei dintre mine și soțul meu, soțul meu a plecat de acasă și să trăiască o altă femeie timp de 7 luni fără să aibă grijă de mine și de fiica noastră de 4 ani, din punct de vedere financiar sunt bine pentru că sunt bancher, dar am nevoie de îngrijirea tandră a unui bărbat, dar soțul meu nu este nicăieri aproape, îl rog să se întoarcă de mai multe ori acasă, dar nimic nu funcționează, chiar l-am rugat pe fratele său mai mare să mă ajute. Am citit mărturia unui bărbat care a descris cum Dr. Ajayi l-a ajutat să-și oprească soția să divorțeze cu vraja de dragoste, așa că am luat contactul său și i-am explicat problemele mele, mi-a spus ce este necesar pentru o vrajă de dragoste și i-am dat finanțe pentru a cumpăra ei în trei zile, când soțul meu s-a întors acasă. Contact: Viber / WhatsApp: +2347084887094 sau e-mail: drajayi1990@gmail.com dacă aveți vreun fel de relație sau problemă de viață și doriți o soluție rapidă.

      ReplyDelete